HHAHA måste göra ett inlägg om detta..

HAHAHA min natt alltså.. Slumrade till och vaknade igen vid 1 av att jag inte stängt av tvn. Märker att SPINDELN sitter på väggen 5dm ifrån mig, får PANIK och flyger upp ur sängen. Sprang och hämta en ridstövel å satt på armen (HAHA), och köttade sönder spindeln på vägen.

 

Fick inte av mig stöveln och fick panik (vet ej varför, för att spindeln var på skon kanske?? HAHA) så klev på en colaflaska, gjorde så jävla ont, hahaha. När jag väl lagt mig i sängen kommer en lastbilshelvete å kör 5km/h utanför och låter som ett flygplan halv 2 på natten??

Såg dock att den gjort linjer på gatan, men VARFÖR så sent när de låter så in i helvete!?

 

Resulterade alltså att jag sov 4h inatt. Men nu kan jag sova och leva tryggt här inne igen, om inte spindeln har kompisar förstås...

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristin

HAHAHAHAH ridstövel på armen? HAHA fan va skön du ääär

2012-05-31 @ 22:20:02
URL: http://toveochkristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0