Payphone,

Dagen blev icke som planerad! Gick iaf å kolla sommarjobb, eftersom jag är så sent ute så skulle dom höra av sig. I did it och de kändes sjuukt skönt. Men höll på att smälta bort när jag gick fram och tillbaka från trebo, ooolidligt alltså!

 

Direkt efter åkte jag med Julia (som övningskörde, tjena livrädd!!) till Ellen där Magda var också. Åkte till stan och kika sedan bio, Älska mig igen, helt VÄRDELÖS film, sjukt seg och dåligt slut. Inte okej.

 

Kom hem för ett tag sen, har upptäckt en SKITSTOR spindel i badrummet, är skapligt rädd. Hårsprayen i högsta hugg, om de nu hjälper ens ?? Och inväntar Simon, så får vi hoppas att han dödar den, men en full ginger är väl ingen räddare i nöden precis. Jaja.. Godnatt på er!

(har bilder på telefonen, men laddaren/usbsladd ligger i hallen, å spindeln är spårlöst försvunnen så måste hitta den innan jag går igenom där... knäckt!!!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0