Pennyroyal Tea

Tjeeenis!

Gårdagen; Skola, kom försent till religionen när vi skulle ha prov men blev inga sura miner för det heller för provet gjorde jag på 20min, snabbt som attan. Sedan resten av skoldagen rullade på.

 

Direkt efter gick jag å fixa nytt busskort, å sedan fort hem och till stallet för att rida Promsi. Jätteskönt ute och hästen var jättefin! Å mot kvällen kom sedan Simon.

 

Idag; Vakna för en timma sen, är LEDIG idag, grymt skönt! Hade inte velat sitta ute och kört i detta sketna väder heller.

 

Så idag ska jag göra följande:

• Ringa Lovéns.

• Fixa ridanläggningskort.

• Fixa sommarjobb.

• Göra läxa inför imorgon.

• Rida Dickan.

• Natta hästarna.

 

HÖRS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0