Shut up and just deal with it,

Tjingeling!

FAN vilken bra dag jag haft! Fick MVG på islamprovet jag gjorde förra veckan och sen gled dagen bara på sjukt bra. Frågan är ju om jag ska läsa på travet, matte c eller etik & livsfrågor nästa år. Vill helst inte gå kvar på travet, så står mellan dom två sista, stor funderare...

 

Direkt när jag kom hem slängde ja i mig lite nuuudles, drog till Årsunda (fyyyfaaan vad de blåste, höll på att blåsa av vid bångs, skojar inte!!) åkte först å tog hand om min sjuka ginger lite och sen till stallet å tog en promenad med Promsi.

 

Precis kommit hem, käkat och nu har jag bäddat ned mig under täcket. Funderar på om jag ska plugga till Judendomprovet eller om jag gör det nästa vecka när vi ändå har "restvecka".. humhum. Aja, ska kika lite 90210 nu, å resten av kvällen... Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0