S.....o......l....M?

Hello!

Var somsagt ut till stallet. Blev ett dressyrpass på banan eftersom vi promenderade i måndags. Hon var ganska stel i början men det släppte och hon blev jättefin! Fortfarande jobbigt med balansen i hörn (tex) men de är bara att jobba på! Jättenöjd med henne, fina pärlan.

 

Kom hem för 2-3h sen och har suttit och räknat foderstat till henne sen dess. Riktigt krångligt var det, men nu är jag äntligen klar! Får hoppas på att jag inte gjorde de förgäves, haha.. (att hon inte tänker använda den dvs..) börjar nog grina då, buhu.

 

Nu ska jag gå in och få i mig lite mat, inte käkat sen 12 imorse, så är väl dags att ta tummen ur röven och göra lite nytta till mig själv också. Ikväll.. vet jag inte vad som händer, visar väl sig om jag försvinner någonstans eller bara blir hemma. Imorgon ska jag upp i hyffsad tid iallafall.. Så det visar sig. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0