Summer after highschool,

Tjenixen.

Bio igår med grabbarna, filmen får nog 3 av 5 toasters. Helt okej alltså, lite kryddad och 3D gör att mitt huvud vill dö lite ibland. Men jag hade bra trevligt ändå jag!

 

Sov till runt 12 idag, åkte en timme efter de till Årsunda. Tog de lite lugnt och åkte sedan till stallet. Red en pigg Promsi i det sjukt konstiga vädret som varierade med regn-sol-moln-sol+regn-moln-spöregn. Hum? Tur vi hann in i stallet PRECIS innan spöregnet, flyyyyyyyyyyt!

 

Fick sedan skjuts hem, har duschat ätit och softat i soffan inne. Nu har jag förflyttat mig in till mitt lilla boende och här blir jag kvar hela kvällen. Får sällskap senare, så ska väl passa på att njuta av ensamheten. Pusssss!


Bild från i onsdags när vi småskuttade vid stranden samt såg 2 ormar. Äckligaste på länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0