Sweet Child O' Mine

HEJ!

Igårkväll moppade jag iväg till Årsunda och spenderade natten där med min ginger, myspysigt!

 

Idag började vi med dagen att åka bil till GRS (åsöm pålis). Sen väl där hade vi lite teori och sen kom Erik Berggren som vi tränat för idag! Han presentera sig osv sen käka vi lunch.

Precis innan vi skulle gå från stallet, så ser jag att Lamento är halt, fuck. Så var bara att slänga av alla grejer, skkkyyyndaaa på med grejer på Tuffe! Han som jag inte ridit på 70000år, men vafan de gick de å!

 

Orkar inte skriva övningarna osv vi gjorde. Men tyckte att Erik var riktigt bra och visste exakt vad han snacka om, så han skulle man defenitivt inte säga nej till att träna för fler gånger! Tuffe skötte sig jättebra, jag gled nästan bara med kändes det som, haha men det var åsöm!

 

Direkt efter GRS tog ja bussen ut till Årsunda. Red Promsi med en "tant" från stallet som visade lite vägar, var ute aslänge och travade hela tiden. Jag är HELT SLUT!! Men fan vilken asgrym dag!

 

Mycket hästsnack men nu är de ju så att dagen bara har bestått av häst, de är då man mår som bäst!!! (gillar rimmet, haha orka). Okej nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. Pussis!


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0