Put your hands in the air,

Hola amigas!! Dagen har varit extremt dyster (djupa ord) med skitregn.

 

GRS-dag somvanligt, lite teori och dressyrtrimm på Reggan. Gick inge vidare bra, eller jo det gjorde det, men galoppen fick allt att sjunka ner till botten av havets djup. Så tror det kommer sabba ganska rejält på "tävlingen" sen, så väljer nog bort räcerponnyn tyvärr.

 

Hade tänkt gå/cykla och å fixa de jäkla sommarjobbet idag, men vädret är ju emot mig ännu en dag. Så får hoppas att de håller ut yttligare en dag utan mig (haha..). Om jag lägger ner min självironi så kan ja berätta att idag så har jag inte gjort ett skit, jag är FULL med energi men har ingenstans att göra av det. Fyfan för ruskregn!!

 

Meeen jag spenderar mina timmar framför datorn och jag har fastnat på en grym hemsida, tryck på bilden för att komma dit! Förjävla snygga kläder osv! Om man ändå vore rik asså... *grubbelgrubbel*. Nä nu slår ja på tvn, tjing!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0