Wasted my life

Ojojoj, bloggen har jag då inte haft tid med. Men nuså!

Igår; Skola, sög på brännbollen å förlora MEN (!!) vann spel-provet vi hade på projekttiden, de ägde ju! Direkt efter jag kom hem så kom Simon, fick lite plugg gjort och sedan mös vi hela kvällen.

 

Idag; Själv på travet idag, körde småponnysar, sög, men fick sluta 1h tidigare så det ägde. Men kom hem samma tid som vanligt och tog 2h för mig att komma hem? Vad fan hände liksom.

 

Sen dess har jag varit å ridit Dickan, som för övrigt är så jäääävla dryg att rida när hon bara går i skogen när jag inte rider. Funderar på om det är värt att rida när hon ska vara sådär varje gång man rider... Jaja mindre tänk om det!

 

Har precis duschat och väntar nu på att m&p ska åka iväg så att jag får huset för sss själva, för nu kom nämligen Maggot å Jullan hör jag. Måste kila. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0