Who the fuck is ironman,

Tjo. Inte sovit en blund inatt, min rygg gör så ONT. Eftersom gårdagen var så fuckin åsöm så måste jag lida för det idag. Så idag blev det ingen praktik för mig, för att jag skulle lyckas få till lite sömn under dagen iallafall, har jag gjort det? Nej..

 

Men inga sura miner här inte, det förde med sig lite gott iallafall, jag behövde inte gå ut i skitvädret och arbeta! Men kanske hade gjort min dag lite mer händelserik? Måste sluta grubbla!!

 

Ikväll är de bio som står på schemat, så dagen är ju inte helt förgäves, hoppas på att få en bekväm stol, eller ta med sig en kudde att sitta på? Who knows. Nämen jag ska väl ta å hoppa in i duschen ett tag och sen gå in å få i mig lite mat. Slut med babbel! Bye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0