Livet rullar på som det ska

Här vare dött!
Har tydligen haft fullt upp dessa dagar..
I onsdags var jag på travet, sen gjorde jag nog inte mkt mer...?
I torsdags var jag i Högbo i cirkus 14h, var skapligt död, praktik å clinic för förbundskapten i dressyr. 
Igår var jag ledig, sov 14h, välbehövligt, åkte in till Gävle och prova kläder sedan fick jag besök å löshåret åkte på igen!
 
Å idag då.. Upp runt 12, hämta upp Hanna och iväg till Gävle runt 2, sminkad och håret fixat, ryttargala vid 5, modevisning vid halv 9. Så jävla nervös var jag, haha, men fan peppad nu, stört roligt!
 
Äntligen hemma, sitter med inpacking i håret, så ska hoppa in i duschen om en liten stund. 
Så nu ska jag chilla i några timmar sen ska jag agera hämting till 2. Fint dä. 
Hörs hai.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0