Balklänningar

Kan inte riktigt få in i min lilla hjärna att jag är 18år, har körkort, går sista året på gymnasiet, snart studenten å allt som hör till.
 
Sitter och kikar på balklänningar vilket jag verkligen inte kan föreställa mig i. Fysatan vad svårt, å dyrt.
Vad fan ska man ha.. Vet inte ens om jag ska gå på balen, de är jäkligt oklart. Men OM så skulle jag nog tänka mig en lång klänning, utan något på axlarna och något som "skär av" vid tuttarna. Haha flummigt. Jag? I klänning? Njae. 
 
Några exempel.. Skulle kunna tänka mig den i mitten, i vit, ljusrosa eller ljusare gul om jag hade haft brunt hår, samma sak med den högra... Jadu detta kan man ju diskutera och spekulera i evigheter....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0