Jag är en fara för mig själv

Tjenis.
Gårdagen spenderade jag delvis hemma, men även i stallet.
Barbackatur i skogen men musik i lurarna är helt klart en av de mysigaste saker som finns.
Mot kvällningen drog jag iväg till Årsunda å mös.
 
Varit där halva dagens till jag var tvungen och ge mig ut i snöslasket.
Efter att halvt livrädd nästan kommit fram, så kom de en lastbli och tog all jävla plats på vägen så jag åkte ut i slasket å bilen gled som en tok. Tack o lov höll vi oss borta från diket denna gång.
 
Har efter det tagit min lilla adrenalinkick och hållt mig inomhus. Får se hur kvällen ser ut, men blir förmodligen hemma och tar de lugnt bara. Hörshai.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0