Tidsfördriv på mitt dygnande.

1. Vad heter du? My Arléus.
2. Hur gammal är du? 18 år, för omogen för denna ålder.
3. Vart bor du? Sandviken.
4. Hårfärg? Blond/Gul/Ginger, oklart.
5. Ögonfärg? Blåa.
6. Hur lång är du? 173cm kanske..
7. Kär? Ja.
8. Singel eller upptagen? Upptagen.
9. Hur många har du kysst? Oklart.
10. När och vem kysste du senast? Simon.
11. Har du hånglat med någon av samma kön? Nix.
12. När hade du senast sex och med vem? Yesterday. 
13. Hur långt är ditt längsta förhållande? Hittills är det.. 1år och.. 11 månader, orkar ej räkna dagar.
14. Dumpat någon? Nix.
15. Blivit dumpad? Nix.
16. Vad för killar/tjejer föredrar du mest? Fotbollskillar.
17. Vad har du för mobil? Xperia P.
18. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Flytta.
19. Favoritland? Oklart.
20. Favoritfärg? The basics är alltid bäst, svart & vit.
21. Film? Jurassic park. 
22. Bok? Läser inte.
23. Killar eller tjejer? Killar. 
24. Vad gillar du mest med dig själv? Är ganska nöjd över mina tänder och tuttar, haha!
25. Vad gillar du minst med dig själv? Mina lår är jag inget stort fan av.
26. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan: Tror nog inte jag skulle klara mig utan Simon.
27. En person du älskar: Simon.
28. En person du hatar: Hatar ingen, finns ett fåtal människor man inte tål bara.
29. Ut och festa eller myskväll? Svårt, just nu föredrar jag myskvällar, hösten gör mig för nere för fest.
30. Saknar du någon just nu? Nej.
31. Vad är det bästa som hänt dig? Simon och gymnasiet tror jag, förändrats så mycket som person sen jag börja träffa honom och börja gå där. Men finns väl mycket negativt med det också. 
32. Beroende av något? Godis.
33. Ditt livs största misstag? Finns väl några saker man ångrar.
34. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? Skulle inte tåla att vara med bara en person, då är jag hellre forever alone.
35. Har du några tatueringar? Nix.
36. Piercingar? Bara öron.
37. Vem är mest lik dig? Måste väl vara mor min då, eller jag är väl lik henne rättare sagt.
38. Har du någon förebild? Nix.
39. Vad ska du göra idag? Dygna.
40. Vad är det värsta du vet? Skräckfilmer, blir så psykiskt störd.
41. Vad är det bästa du vet? Att skratta.
42. Vad åt du senast? Popcorn!
43. Vad vill du ha just nu? Sällskap.
44. Vad köpte du senast? Popcorn, läsk å biobiljett.
45. Vem är din favorit kändis? Axel Pettyfer är snyggast på listan just nu, men är inte så insatt.
46. Vilken är din favoritställning? Haha räckte med första sexfrågan.
47. Tränar du? Nej, rider 1 lektion i veckan samt ryttarfys 2ggr i veckan. Väldigt segt på träningsfronen.
48. När går du och lägger dig? Allt mellan 22-02. Beroende på om jag är själv eller inte.
49. Vad är klockan nu? 01.11
50. Är du nöjd med ditt liv? Ja, trots att höstdepressionen tynger ned mig lite just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0