Denna dag kan dö

Tjenamors.
FYFAN VILKEN DÅLIG DAG!!
Praktiken blir jag så sjukt arg på, under förmiddag har vi arbetsuppgifter vi vet ska göras. Sen efter lunch hade vi absolut inte ett skit att göra, satt bara i 2 ½ h och väntade på att vi skulle få sluta, precis när vi ska åka hem, DÅ får vi en uppgift att gå ner med den häst och sedan vänta tills de ridit klart den för att ta upp den igen. Var hemma kl 4, så jävla arg.
 
Lucas vet jag inte vad han håller på med nu, han slår med huvudet så fort man tar i honom och är påväg att resa sig, vägrar gå framåt och försöker vända. Hade absolut noll tålamod till detta, han behöver ridas igenom ordentligt och få ut all jävla energi han samlat på sig, men jag kan inte lasta honom och de tar sån jävla tid att gå till ridhuset........
 
Så kommer jag hem runt halv 7, så tror inte pappa att jag skulle ha nå mat så var 1 pannkaka kvar. VARFÖR GÅR ALLTING ÅT HELVETE IDAG FÖR?!
 
Åh, ska fan krypa ner under täcket och sova. HÖRS.
 
adhdmannen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0