Du måste sammanfattaaa

Sammanfattar helgen lite..
Under lördag så var de full fart. 
Tog de lugnt hemma hos mig med Magda & Julia först, sen åkte vi och förfesta hos N innan jag och Julia gick vidare.
Var lite överallt den kvällen, slutade ju väldigt bra ;) HAHA.
 
Död som fan och knappt sovit något vakna vi upp igår och gick till N och Magda, kikade på Jurassic Park innan vi drog hemåt. Var totalt död hela dagen, ingen ork till något. Märks väldigt fort när min kropp inte fått sova, haha!
 
Idag i Högbo så har jag longerat å sen har vi haft teori och häst vid hand. Väldigt chill men seg dag.
Lucas fick vila idag eftersom han vaccinerats! Imorgon är de långdag i skolan.. 
Nu ska jag sluta skriva. Hörs!
 
Jag tyckte att Julias katt skulle prova köra hennes bil innan vi åkte. Busigt.
 
Okej, såhär trött kanske jag inte var, men typ. Haha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0