Lite uppdatering

Njutit av mitt lov, därför har uppdateringen fått lida lite...
Orkar inte rabbla upp allt som hänt under lovet, MITT SISTA LOV!!
Bjuder er på lite bilder istället.
 
Ridit Lucas nästan varje dag, i måndags hoppade han för första gången med ryttare bla, men de var inte jag som var självmordpiloten denna gång tack å lov ;) ...
 
Fått massa godis å pengar av la familia. Mycket fint.
 
Köpt nya skooooooor, in love.
 
Umgåtts med mina fina polers, i lördags blev de krogen i Sandviken för en gångs skull.
 
Varit beroende av dessa, jag & Magda smällde i oss 4 påsar på 3 dagar, haha helt galet.
 
Ååå igår mös vi till det med kinamat å massa annat innan jag drog till Gävle och umgicks med Hanna och Josen. 
 
Nu ska jag byta om och sedan åka iväg för att hämta upp Magda, så åker vi ut till Lucceboy och går ut å går med honom så han får röra på sig lite innan morgondagen när han ska åka iväg å hoppa lite igen! Hörs.

Kommentarer
Postat av: Mallan

BLOOPIS med billiga märkes-häst-saker hos mig! Ta dig gärna en titt :)

2013-04-07 @ 17:49:36
URL: http://malinmelin.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0