Running piopio

Hej bröder.
Här var det dött.
Jag vet inte vad jag varit upptagen med i en vecka nu. Men de är stört mycket med skolan, hästen å allt annat som kommer emellan. 
 
På torsdag är det HÄSTSKÖTAREXAMEN!! Helt sjukt, kommer aldrig klara den där skiten. Tar de som det kommer.
 
Är annars lite kluven hur jag ska göra med jobb, flytta ifrån hästen och alla för ett skitjobb som varar i minst ett år, eller söka genom arbetsförmedligen som man nästan får lika mycket pengar för och stanna kvar med allt och alla? Allt är kaos i huvudet just nu.
 
Denna vecka är så spexad. Valborg imorn, ledig onsdag, hästskötarexamen torsdag, utgång fredag, packa lördag och åka iväg på långpraktik på söndag. HELT GALET VARFÖR GÅR TIDEN SÅ FORT!!
Just nu väntar jag på att klockan ska ticka lite fortare så jag kan åka till ridhuset runt halv 9.. Har Magda som groom med mig förhoppningsvis så allting går lite snabbare och framförallt ha sällskap! Nej nu ska jag plugga.. Hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0