Samni

Sämst på att blogga. 
Ska väl sammanfatta dagarna som gått. 
 
Fredagen så red jag Paddan och efter det hängde jag med brudarna framför film med cheesballs, givet. 
Lördagen så lasttränade jag Lucas, som stegrade på första försöket och sedan gick han in, tog högst 10min bara! Så åkte vi till ridhuset, var fullsmockat, så lastade igen och åkte hemåt. Såååå duktig!! Sen bio på kvällen, Oblivion.
Söndagen sov jag bort.
 
Igår så städade jag äntligen mitt stökiga rum, och fick hem Nelly-skorna vi fick från eventet på Lobby. Perfektaa!! 
 
Idag.. började med seg skoldag. Efter så åkte jag iväg å sola och sedan till Lucas och gick ut å gick/jogga med honom. 
 
Händer så mycket i mitt liv alltså, eller inte. Bjussar väl på lite bilder från dessa dagar. Ha de gött!
 
Suddig bild på en trött och halvt tjurig Paddan efter fredagens dåliga markarbetespass.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0