Whacker

Goddagens.
Idag är en bra dag. Hade lite kunskaps-tävling idag på fm, tyvärr sög vi på det och kom sist, haha äääh. Sen på lunchen jagade vi Hannas häst Ubbe som smet, haha full fart.
På em hade vi dressyrlektion för Molly, jag var den enda som red ponny, kände mig så sjukt liten och ivägen för alla som red stora pollar. Men lektionen gick sjukt bra och ponnyn blev jättefin på slutet, glad!
 
Nu sitter jag hemma i soffan men tänkte släpa iväg arslet till stallet och gå ut och gå med Lucas, känns som jag skriver om en jävla hund nu, haha, men omöjligt att rida tråkigt nog, för dåliga vägar och ridhuset är fullt buhu.
Upp å iväg. See ya.
 
Räcerponnykossan Whacker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0