Zoomzoom

Idag är en sån där DÅLIG dag igen, fan hade de förra torsdagen också, de räcker väl med en om året?
 
Gick upp tidigt för att åka till stallet. Skulle lasta Lucas och åka till ridhuset och rida. 
För de första så fick jag inte på transporten, framdelen hade sjunkit ned i det blöta gräset som den står på, så gick inte att sätta på den på bilen. 
Gick in i stallet och såg att Lucas hade ett sår nedanför bakkotan, säkert trampat på sig själv. Så hade jag kämpat och fått på transporten oavsett så hade jag ändå inte kunnat använda den, tur i oturen. 
Var bara att åka hem igen. Väldigt irriterad.
 
Åkte iväg till Gävle och Valbo efter det och var sällskap bara.
Köpte ett par nya solbrillor, välbehövligt. 
 
Nu ska jag åka å sola. Hörs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0