Alla ♥-dag

Tjeeeeeenaa.
Praktik idag dåå, segt som tusan och tråkigt, men tappade inte humöret för de inte!
Roligaste idag var nog vår lärare som sa "Du har förstört mig My, när jag blir osäker på något så tänker jag ''oklart'' "
Alltså måste min lärare tycka att jag använder ordet "oklart" lite för mycket, hehe.
 
Åkte direkt till Lucas när vi slutat. 
Gick ut å gick en sväng med honom eftersom vi hade ett lite "hårdare" pass igår, märktes inte alls, mer energi än vanligt och ville jättegärna leka med spöet och bockade för sig själv brevid mig. Han är duktig på att roa sig själv ;)
 
Har precis kommit ut ur duschen och ska snart käka, är sååååå hungry. 
Sen blir det bio!!!! Våga älska bio. 
BYE!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0