Inga nya bilder = delar min humor

Hey mannar nu är jag glad igen!!
Praktik idag då, gick rätt så snabbt, om någon klagar på hästarnas manar hur de är klippta så är de absolut inte jag som klippt dem... Hehe. 
 
Åkte till Lucas direkt efter. 
Longerade honom en stund och skulle kolla hur han fungerar med inspänning.
Klockren häst, ser ut och känns som att han börjar acceptera bettet mer och mer nu iallafall!
Pratade lite med hans ägare och hon är så förvånad att de går så pass bra och att hon ser fram emot att se oss på lördag när vi ska rida lektion för Maggan. Blir så glad och motiverad över att hon är så nöjd!
 
Har inte gjort så mycket sen jag kom hem, duscha, käkat, varit irriterad på mitt IG. 
Ska ta de lugnt och plugga lite nu hade jag tänkt. 
HÖRS BROTHERS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0