Life goes on

Här vare dött!
I fredags hade vi longeringsdag kan man nästan kalla det, sen red vi en sväng också. 
Roffe fick mina armar att självdö nästan efter ett 20min pass, satan vad stark den där hästen är.
Red ut en sväng på Lucas efteråt och sedan iväg till Gävle för bio. Såg Django Unchained, jävligt bra film!
 
Igår så var jag i stallet halva dagen. Red till ridhuset och hade lektion för Maggan. 
Hon tyckte vi hade utvecklats mycket under 1 månad och fick mycket tips vad jag skulle träna på tills nästa gång. Mycket longering blir det bla! Så himla kul att få respons på att vi är på rätt väg.
Mot kvällen bar de av till Gävle med brudarna. Utgång alltså, var skitkallt och vi sprang lite överallt under kvällen. Men kul var det!
 
Idag har jag bara legat i soffan. SÅ trött. 
Nu ska jag packa och klä på mig och dra iväg. 
Vi hörs brothers.
PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0