Life rules

Tjooooho.
Varit lite tyst här denna helg.
Haft full rulle med mitt lite överhettade liv. 
Inte har jag hunnit varit i stallet något heller, lite arg på mig själv för det. 
Denna helg fick bli en sova-ut-helg helt enkelt, men denna vecka som kommer ska lillemannen få jobba lite hårdare.
Har varit ute på prommis med Felicia tidigare, så något bra har jag gjort idag.
 
Bestämt mig för att de ska va en toppenvecka, inga motgångar, bara positiv inställning heeeela tiden och sen firar vi vita månaden jag haft nu med utgång på lördag. Fett!!
 
Nä nu ska jag sluta babbla och hoppa in i duschen, ser levande död ut. I brist på bilder så får ni se min positiva vecka. PUSS!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0