No food just cigaretts

Tjiiiiina.
Fyyyyyy vad denna dag varit jobbig, kommer somna tidigt ikväll. 
Hade Zumba på idrotten, hängde iiiiiiinte med, haha!
 
Åkte efter det till Lucas.
Orkade inte bråka nå idag så prommenerade till ridhuset. 
Han skötte sig bra, snart kanske vi kan börja galoppera också.. Tålamod och tid är det som gäller.. Jisses.
När vi skulle gå hem dog mina ben efter halva vägen. Saataaan vad jobbigt de var att gå. Otränad var ordet.
 
Tänkte gå till ridhuset imorgon också, men latsidan tar över nu, så antingen rider jag dit eller så sätter jag igång med lastträningen, de visar sig, skulle ju vara jävligt skönt att kunna åka dit på 10min istället för en timmes promenad fram och tillbaka.
 
Nu ska jag börja med PA-rapport, käka och sen ska jag iväg. 
Byebye.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0