Nya frillan

Tjabbaaa.
Denna dag har gått så otroligt segt, min mage krånglar och jag har varit trött. 
 
Åkte till Lucas direkt efter vi slutat. 
Gick ut å gick med han en sväng, han har blivit så mycket duktigare, förut bufflade han bara på en respektlöst. Nu går han som en liten ängel brevid, blir så glad av att de går åt rätt håll :)
Hittade även en skogsväg som jag inte hade en aning om att den fanns, känner mig lite lost ute i Kungsgården.. 
 
Nu har jag precis klivit ur duschen och ska försöka hitta på ett måttband så jag kan beställa hem balklänning och studentklänning. Har hittat de jag vill ha och vill ha de nuuuuu. Sen har jag lite plugg att göra också.. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0