Studentkryssniiiiing

TJO.
Började denna fina dag med att sitta ute och njuta av solen lite.
Efter det så drog jag mig iväg till Gävle.
Blev en shoppingdag med Julia, men eftersom jag är pank så var jag endast sällskap.
Alltid trevligt. 
 
Kom hem igen runt halv 6.
Har gjort mat och degat framför datorn. 
Måste ta fram massa saker tills imorgon.
STUDENTKRYSSSSNIIIIIIIINGGG, åååh så kuuuul! 
Så galet taggad så vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. 
Men måste väl ta å börja packa lite saker innan jag somnar, är så himla trött.
Fasar över att sova över imorgon, haha!! Förhoppningsvis så gör jag nog inte de men man vet ju aldrig.
Nej men har lite å göra nu. Hejsvejs!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0