Jag är så glaaaaaaaaaaaaaaaad

Heyyy.
Praktik hela dagen, kyligt men gick fort!
 
Drog på dirren till Lucas. 
Och vet ni, JAG SATT UPP, är så himla glad för en sån liten grej. 
Han stod heeelt stilla och rörde inte en fena när jag hoppade upp, så satt av och gjorde de en gång till. Rörde sig inte ur fläcken. 4 dagar av tålamod, sammanlagt 1h träning, med målet att vara klar i helgen, och de fixade han nu. Är så otroligt glad så vet inte vart jag ska ta vägen, ÄNTLIGEN fungerar något man gör!! Så nu kommer vi igång med ridningen, på riktigt. SÅ GLAD WIHO.
 
Sen hittade mamma min saknade mössa nyss, ÄNNU MER GLAD!!
 
Nu ska jag slänga på mig lite kläder å förmodligen gå ut å gå en sväng idag å. Mys! 
Vi höööööööööörs.
 
Sängmys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0