Uncover

Tjo brothers.
Minisovmorgon imorse innan idrotten, var MVG-engagerad idag, haha då måste läraren helt missat mina latpauser. 
Men de är ju fint med lite credd.
 
Åkte mot stallet så fort jag kom hem. Tänkte rida till ridhuset, men de gick inte.
Shettisar är tydligen livsfarliga så han stegrade och stack iväg med mig hela tiden, hemåt alltså, helt fel håll.
Så satt av skitförbannad och gick istället.
 
Väl i ridhuset blev han så jäkla fin, så då blev jag på bra humör igen, hehe. 
Gick hem, orkade inte bråka och bli arg, igen.. 
Måste börja lastträna snart så jag slipper dessa jobbiga promenader.
 
Så jag kom hem för inte allt för länge sedan, har duschat och ska käka om ett tag å sen ska jag iväg igen.
LEDIG imorgon, hur grymt!! 
Okej måste kila. Puss!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0