Världens ände

Tjina.
Har fryst mig igenom denna dag, men den har varit väldigt chill, bara lyssnat å kikat film i princip. 
Åkte direkt efter skolan till Lucas. 
 
Eftersom de inte går att sitta på upp på honom utan medhjälpare så tänkte jag ta tag i det och börja om från början.
Hade ingen sadel idag utan bara tränade på att han skulle stå stilla och jag kunde stå på marken och med pall vid sidan om honom. 
Pallen är han livrädd för så när jag äntligen kunde stå på den och han stod stilla så avslutade vi där. Efter cirkus 20min. 
 
Tänkte träna detta denna vecka och förhoppningsvis komma upp på honom i helgen eller början av nästa vecka!
Med godis, tålamod och envishet går allt! ;)
 
Nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i duschen, käka å sooova. 
Bye!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0