Party like a rockstar

HEJ.
Jag lever och fy i helvete vad kul de var med studentkryssning.
Druckit konstant i 2 dagar. Från onsdag kl 8 på kvällen till torsdagmorgon kl 6, då slocknade jag i våran hytt.
Upp igen runt kl 12, käka och sen börja dricka igen runt kl 2 och fortsatte tills kl 9 på kvällen ungefär. 
Då var drickat och pengarna slut.
 
Finns så otroligt mycket att berätta men sammanfattar de med att det var SJUKT KUL.
Har inte haft någon bakfylla heller, under torsdagen hängde jag med Julia å Elle, sen bio, Du gör mig galen.
 
Igår var jag å hälsade på min otroligt saknade bebis, han har tappat tre skor så han har fått vila hela denna vecka, sätter igång igen på tisdag när han fått nya dojjor. 
Efter de hämtade jag upp Magda å Julia, tog de lugnt här hemma men sen mot kvällningen blev de Interpool för oss.
Sen blev de lite kaos som slutade på akuten med Josen, äventyrligt.
 
Idag har jag varit ute på roadtrip med Felicia, långt ute i skogen hamna vi, heeelt feeel. 
Sen gick vi en prommis innan vi skjutsa hem henne. 
Ska ta de lugnt hela kvällen nu och ladda om för skola om 2 dar, orkar inte.. 
Okej, avslutar här, långt inlägg. Pöss!
 
Hälsade på Magdas pappas väg ute på roadtripen, höhö.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hörru "bio-tittarn" får man fråga dig om tips på någon bra bio film som går nu? :)

Och va trevligt att du hade roligt på kryssningen!
Kram

Svar: Haha bion börjar bli som mitt andra hem nu ;) ... Hm..
1. Django, riktigt bra film, rätt brutal och lite lång men bland de bästa ja sett hittills!
2. Die hard, har inte sett de tidigare filmerna men de behövdes inte, var bra och riktigt överdrivet mycket action i den, haha!
3. Du gör mig galen, den var jag senast på. Helt okej film, vet inte om de är någon biofilm riktigt, mer en film man kan kika på hemma. Men bra var den iaf! :)

Tror dem fortf går på bion, sen har jag hört att Röjaralf ska vara rolig även fast den är animerad :) Kram!
mytyp.blogg.se

2013-03-03 @ 10:22:38
URL: http://carolineharjula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0