Pissmyran och adhdbarnet

Hei ppl.
Bloggen är lika död som jag.
100dagarsfesten i torsdags, hade sjukt kult med mina klassisar.
Sov kanske 3h innan de var dags att åka iväg till skolan, kikade när alla red sen slutade vi.
Hängde med Julia resten av fredagen, käka donken, sov, var sjuka, åt upp ett varsitt glasspaket, spela candycrush och kika gladdisarna, typ, mycket mys.
 
Hade Magganträning i lördags med Lucceboy. 
De var så sjukt jobbigt, båda var dyngsura av svett efteråt! Inte en av de bästa träningarna men de är så kul att få beröm av Maggan att han har utvecklats mer och mer för varje gång vi träffas. 
Resten av lördagen var jag helt DÖD, skjutsade ändå iväg Arvid till Gävle och senare hämtade jag mina päron.
 
Under gårdagen var jag fortfarande död, låg bara hela dagen, antingen sov jag eller kikade på tv/film.
 
Idag blev de skola, repetition för interna hästskötarexamen som vi har på FREDAG. Blir så otroligt nervös.
Åkte till stallet direkt efter. Ska motionera 3 hästar denna vecka för J är borta. Men orkade bara med Lucas idag, är väldigt dålig i kroppen känner jag. HAR INTE TID ATT VARA SJUK!!
 
Okej ska avsluta här. Ska dela med mig av någon film från Magganträningen sen också. Puss!
 
Världens mest opropitionella bild kanske. Ser ut som hans ben är superkorta, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0