Skjut mig bara här å nu

Tjinamors.
Lång dag idag.
Först teoriprov, gick så inåthelvete dåligt.
Sen rida, fick Uran och bytte sedan till Manne, gick också åt helvete å jag orkade inte ens rida för blev så trött av febern.
Sen visa häst vid hand, gick VERKLIGEN åt helvete, mådde så jäkla dåligt efter vi ridit.
Lunch.
Hemliga lådan, enda som gick helt OK..
Foderprov, gick ganska bra.
Longering, gick åt helvete å ville börja grina.
 
MEN trots allt detta så blev jag GODKÄND, haha helt sjukt. Allt gick så pissdåligt och jag mådde så dåligt. 
Men nu är de över tack å lov. Men nu ska vi bara vänta in den riktiga hästskötarexamen, fyfan...
 
Nu tänkte jag hoppa in i duschen sen blir de mys här hemma.
Pyss.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0